POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Wygraj zestaw książek! - KONKURS” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364 Olsztyn, zarejestrowana...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Święta oczami dziecka – KONKURS!” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Ciekawa potrawa na Andrzejkowe party - KONKURS!” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Co lubi Twoje dziecko? - KONKURS!” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Rodzinne wakacje – KONKURS!” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364 Olsztyn,...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Letnie smaki – KONKURS!” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364 Olsztyn,...
POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Jesteś fajną mamą - KONKURS! ” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest „Familie.pl” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, 10-364 Olsztyn,...
§1Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu SMS pt. „Bielizna Italian Fashion na Walentynki”.§2 Organizatorem Konkursu jest Italian Fashion Sp. z o.o., ul. Ossowska 41A, 05-220 Zielonka (zwana dalej Organizatorem).§3 Konkurs trwa...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu:"Zapraszamy do świata Inki” (zwanego dalej Konkursem). §2...
§1Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Wielki konkurs na Dzień dziecka: wygraj rodzinne planszówki” (zwanego dalej Konkursem). §2 Organizatorem Konkursu jest: Egmont Polska...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Albik czeka na Dzień Dziecka! Wygraj mówiące pióro z książką!” (zwanego...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Bo liczy się przyjaźń i przygoda: wygraj książkę dla dziecka z kultowej serii „Emi”” (zwanego...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu "Zawsze podgląd na dom: wygraj mini kamerę marki EZVIZ" (zwanego dalej Konkursem). §2...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Wygraj naturalne kosmetyki od Medi Soft na Dzień Kobiet!” (zwanego dalej Konkursem).
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Pomysły na ferie w domu” (zwanego dalej Konkursem). §2
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia quizu z konkursem "Wspieramy to, co naturalnie leży w naturze dzieci!” (zwanego dalej Konkursem). §2 Organizatorem Konkursu jest : MGD GMW...
§1 Postanowienie ogólne Organizatorem konkursu jest Familie.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie, ul. Tracka 5, 10-364 Olsztyn, wpisana do rejestru przedsiębiorców...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu "Pomidorowa? Inaczej! Tak się teraz robi samo najlepsze!” (zwanego dalej Konkursem). §2 Organizatorem Konkursu jest : MGD GMW SP....
POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Organizatorem Konkursu (dalej „Konkurs”) jest Ministerstwo Edukacji Narodowej (dalej „Organizator”). 2. Sponsorem nagród jest Ministerstwo Edukacji Narodowej ZAŁOŻENIA KONKURSU
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów regularnie monitoruje rynek usług turystycznych. W tym roku w ramach prowadzonego od lutego do czerwca badania UOKiK sprawdził 171 wzorców umownych, regulaminów, przeanalizowano również materiały reklamowe...