 Opublikowany przez:
                              
              
                                  ULA                
                              
              
              
                              
                  2009-09-08 08:55:30
                
              
              Opublikowany przez:
                              
              
                                  ULA                
                              
              
              
                              
                  2009-09-08 08:55:30                
              
                              
                   
                
              
                          



Niemiecka fundacja "Regenbogen" postanowiła w niezwykle drastyczny sposób ostrzegać przed AIDS. Na swoich plakatach i w spotach telewizyjnych (które możecie obejrzeć TUTAJ) prezentuje piekną młodą dziewczynę jako kochankę najbardziej znanych masowych morderców - Hitlera, Stalina i Saddama Husajna. Kampania jest promowana przez hasło: "AIDS to masowy morderca"...
Jak można było się spodziewać, kampania wywołała wiele kontrowersji i sprzeciwów. Jednak najważniejsze, że jest o niej głośno i udało się zwrócić uwagę na problem tej straszliwej choroby... 
Według mnie w tym przypadku cel uświęca środki i skoro trzeba tak drastycznych metod aby skutecznie ostrzegać przed AIDS to jestem za. A jakie jest Wasze zdanie?
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
 
					
								
					AlicjaSz
						
										2009.09.09 12:50										
						 
					
				
Za moich młodych lat wisiały plakaty jak się można zarazić, a jak nie. Np. była łyżka i obok napis- używająć tej samej łyżki się nie zarazisz, albo strzykawka i napis- używając tej samej igły można się zarazić itd. Ale to chyba bardziej chodziło o uspokojenie zwykłych ludzi bo wpadali w panikę i wszędzie widzieli zagrożenie.
 
					
								
					Bartt
						
										2009.09.09 12:29										
						 
					
				
Zastanawiam się, jaki był społeczny odbiór kampanii w Niemczech. Do mnie chyba mocniej przemawiała kampania prowadzona w Polsce (wakacje 1000zł, postój na drodze - 50zł, HIV - gratis). Jakoś tak konkretniej pokazywały zagrożenie.Polityczna poprawność wyżera mózg!!
 
					
								
					joasia
						
										2009.09.08 19:27										
						 
					
				
Jedno jest pewne: pomysłodawcy udało się zwrócić uwagę ludzi. I chyba o to właśnie chodziło.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!