23 kwietnia 2009 14:38 | ID: 21386
23 kwietnia 2009 18:49 | ID: 21404
24 kwietnia 2009 11:21 | ID: 21510
24 kwietnia 2009 11:38 | ID: 21513
czyli przeciętny Amerykanin mówi - to wina agencji reklamowej że sobie kupiłem nową super brykę i dom na który mnie nie stać.
Przynajmniej widać że Amerykanie i Polacy jedną cechę mają wspólną - tzn. dostrzeganie źdźbła wszędzie tylko nie belki w oku. Wszyscy dokoła są winni, nawet znajomi, tylko nie my.
Ile procent respondentów odpowiedziało: "Kryzys to moja wina, bo ja wykazałem się nierozsądkiem?", albo - co jeszcze bardziej bliskie prawdy - "Kryzys to wina mojej głupoty?".Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!